28
september
2018
|
12:14
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer wint Most Customer Centric Organisation Award

Centraal Beheer won gisteravond de Most Customer Centric Organization Award. De prijs werd uitgereikt tijdens de Global Usabilla Exchange in Amsterdam.

De Global Usabilla Exchange is een evenement waar specialisten op het gebied van customer experience en digitale transformatie van andere organisaties kunnen leren hoe je als organisatie optimaal 'customer centered' wordt. Tijdens het evenement waren ruim driehonderd professionals van internationale organisaties aanwezig.

Juryrapport
Het juryrapport zegt: 'Centraal Beheer heeft haar Customer Experience strategie goed geborgd in meerdere pijlers. De gebruikservaring wordt bijvoorbeeld op alle kanalen gemeten, om zo een goede omnichannel-ervaring te creëren voor hun klanten. Wat doorslaggevend was voor de nominatie, was dat ze de Customer Experience een verantwoordelijkheid hebben gemaakt van alle medewerkers. Dit zorgt voor een constante focus op verbetering van de klantervaring.'

Publiekskeuze
De jury had uit alle inzendingen twee genomineerden gekozen. Het aanwezige publiek mocht kiezen tussen de twee finalisten TNT en Centraal Beheer. In totaal waren er elf genomineerden in de categorie Most Customer Centric Organization.

Bevestiging
Het evenement vond dit jaar voor de vijfde keer plaats. Namens Centraal Beheer waren CRO Specialist Thomas van den Berg en het team CRO-specialisten van Digitale Klantbediening bij de uitreiking aanwezig. Van den Berg: ‘We zijn erg trots op deze award. Het is een bevestiging van experts in het veld dat Centraal Beheer mooie stappen heeft gezet op gebied van Customer Experience."