Apeldoorn,
18
januari
2021
|
10:22
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer uitgeroepen tot beste zakelijke schadeverzekeraar

Centraal Beheer is voor de 3e keer op rij uitgeroepen tot de ‘Beste zakelijke schadeverzekeraar van Nederland’. Dit blijkt uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek onder zakelijke verzekeraars van het Verbond van Verzekeraars. Centraal Beheer wordt als zeer klantvriendelijk ervaren door haar klanten. Zij gaven Centraal Beheer de hoogste waarderingen voor telefonisch contact en schademelding/afhandeling. In totaal deden 7 verzekeraars mee aan het onderzoek (deelmarkt Schadeverzekeringen).

Directeur Jack Hommel: “Fantastisch om voor het derde jaar achter elkaar deze mooie klantwaardering te krijgen! Ook tijdens dit bijzondere jaar. Zeker in een periode met grote uitdagingen rond Covid-19, een mooi compliment aan onze medewerkers die onze klanten zo goed mogelijk weten te helpen. Hierdoor kunnen ondernemers en werkgevers zich maximaal blijven focussen hun eigen onderneming.”

Intentie tot aanbevelen
Centraal Beheer scoort gemiddeld rond de 8 voor onder meer het melden van schade, de schade afhandeling en het telefonische contact. Dit zijn de hoogste scoren binnen de deelmarkt. De gemiddeldes liggen over de totale linie ongeveer gelijk met vorig jaar.
Naast de hoge scores voor telefonisch contact, de manier van schademelding en schadeafhandeling, is de intentie van aanbevelen hoog bij Centraal Beheer klanten. Centraal Beheer krijgt namelijk een NPS van 13. Dit is de hoogste NPS binnen de deelmarkt schadeverzekeringen. Het persoonlijke contact is de grootste en meest positieve factor en draagt bij aan de loyaliteit van de Centraal Beheer klanten.

Meer informatie over het onderzoeksrapport