Apeldoorn,
31
januari
2020
|
09:58
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer beste zakelijke schadeverzekeraar

Centraal Beheer is voor de 2e keer op rij uitgeroepen tot de ‘Beste zakelijke schadeverzekeraar van Nederland’. Dit blijkt uit het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek onder zakelijke verzekeraars van het Verbond van Verzekeraars. Klanten gaven Centraal Beheer onder andere een 8 voor telefonisch contact, een 8,1 voor het melden van schade en een 8 voor het afsluiten van een verzekering. In totaal deden 6 verzekeraars mee aan dit onderzoek.

Directeur Jack Hommel: "Ongelofelijk mooi om 2 keer op rij zo'n enorme klantwaardering te krijgen! Dikke complimenten aan al onze medewerkers. Zij staan onze klanten dagelijks te woord: persoonlijk en oplossingsgericht. Zij zorgen voor relevante informatie en (verzekerings)oplossingen. Hierdoor kunnen ondernemers en werkgevers zich focussen op de groei van hun eigen onderneming.”

Een 8 of hoger
Centraal Beheer scoort hoog op het melden van schade, het doorvoeren van wijzigingen, het telefonische contact én het afsluiten van een verzekering. Namelijk een 8 of zelfs hoger. Dit zijn de hoogste scoren binnen de deelmarkt, waarbij het gemiddelde ligt rond de 7,5.
Naast de hoge scores voor telefonisch contact, schademelding en het afsluiten van verzekering, is de intentie van aanbevelen hoog bij Centraal Beheer klanten. Centraal Beheer krijgt namelijk een NPS van 10. Dit is de hoogste en enige positieve NPS binnen de deelmarkt schade. De gemiddelde NPS in de deelmarkt schade is -11. “Geweldig om te zien dat onze klanten onze dienstverlening waarderen. We blijven natuurlijk innoveren. Met digitaal advies bij Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen bijvoorbeeld. En met de Ondernemerswinkel.nl. Hierdoor bouwen wij verder aan ons marktleiderschap in de zakelijke markt. Persoonlijk, gemakkelijk en deskundig”, aldus Jack Hommel.

Bekijk hier het totale klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars