Apeldoorn,
30
december
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer zet ‘mystery callers’ in bij call center

Centraal Beheer heeft ‘mystery callers’ ingezet die nietsvermoedend callcenter medewerkers bellen met bijzondere problemen. Deze gesprekken zijn opgenomen met verborgen camera’s. Het materiaal is verwerkt tot de korte video ‘Even echt Apeldoorn bellen’, die sinds 27 december inmiddels bijna 115.000 keer bekeken is. Aan alle medewerkers die zijn gefilmd is toestemming gevraagd om de beelden te mogen gebruiken, ze zijn trots op het resultaat. Het hoogtepunt van de video is de reactie van callcenter medewerker Wesley, die tot tranen toe geroerd is na het begeleiden van een bevalling.

 

Centraal Beheer zegt al 30 jaar ‘Even Apeldoorn bellen’. Deze video laat zien hoe professioneel en doortastend, maar ook hoe persoonlijk onze medewerkers omgaan met de meest uiteenlopende situaties. Voor het eerst laat Centraal Beheer hiermee echt zien wat Even Apeldoorn bellen betekent, met dank aan onze collega’s voor het bijzondere resultaat.
Robin Clements

Naast de scene van Wesley is op de video ook te zien hoe medewerkers omgaan met slechthorende klanten, wat opmerkelijke situaties met zich meebrengt.