Apeldoorn,
23
april
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer biedt klanten gemak bij pech in en om het huis

Centraal Beheer introduceert de Pechhulp Wonen verzekering. Hiermee kunnen verzekerden bij acute pech in en om het huis contact opnemen met de verzekeraar, die een vakman inschakelt en het probleem snel oplost. De verzekering is er bijvoorbeeld wanneer iemand zichzelf heeft buitengesloten, de cv ketel ermee ophoudt, de stroom ineens uitvalt of wanneer er een wespennest onder de dakrand zit.

Pechhulp Wonen is gericht op gemak: een snelle en goede oplossing van de pech. De verzekering keert geen geld uit, maar zorgt ervoor dat kapotte apparaten snel worden gerepareerd of dat storingen en ongemakken worden verholpen. Viola Teepe, woordvoerder:

 

Directe hulp en betrouwbare hulp is niet alleen handig, maar geeft ook een gerust gevoel. Bijvoorbeeld wanneer je net bent verhuisd naar een andere woonplaats en niet weet wie je moet bellen bij pech in huis. Of wanneer je zelf niet zo handig bent, of niet weer de buurman wilt vragen. Dan is het makkelijk als de pech snel wordt verholpen zonder dat je zelf van alles moet uitzoeken en lang moet wachten.
Viola Teepe, woordvoerder Centraal Beheer Achmea

Meer over Pechhulp Wonen
Pechhulp Wonen biedt hulp bij: - storingen aan verwarming, zonnepanelen of warmwaterinstallatie; - problemen met de gas- en cv-leidingen; - een verstopt riool; - storingen in het elektriciteitsnetwerk; - een lekke of gesprongen waterleiding; - een defecte wasmachine, vriezer of ander witgoed; - het verwijderen van een wespennest; - het openen van de deur als iemand zichzelf heeft buitengesloten. Is het probleem opgelost, dan betaalt Centraal Beheer de kosten direct aan het bedrijf dat de schade repareert: het salaris van de vakman, de voorrijkosten en de materialen die de vakman gebruikt. De materiaalkosten worden tot maximaal € 100,- vergoed. Uit ervaring blijkt dat in de meeste gevallen voldoende om pech te verhelpen.