Apeldoorn,
26
januari
2018
|
15:35
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer wint social media award

Centraal Beheer won gisteravond de Social Media Insurance Monitor 2017. De prijs werd uitgereikt tijdens de presentatie van de zevende editie van dit onafhankelijke onderzoek naar de inzet van sociale media.

Het juryrapport zegt: Centraal Beheer heeft nog steeds met grote voorsprong de meeste trouwe fans van alle verzekeraars. Met always-on content versterkt Centraal Beheer via social media haar klantrelaties en wordt de dialoog aangegaan. Ook over actualiteiten.

Centraal Beheer inspireert en informeert
De verzekeraar doet dit met relevante belangrijke content in beeld en op video. Vaak met een knipoog. De duizenden views en shares per uiting laten zien dat de slogan ‘Even Apeldoorn bellen’ nog niets aan kracht heeft verloren. Op de website worden social platformen prominent aangeboden met de mogelijkheid tot het geven van reviews en feedback. Ook de succesvolle inzet van een virtuele assistent op de website, wordt door de jury genoemd. Net als de app waarin klanten met Centraal Beheer kunnen chatten.

Met stip van 3 naar 1
Centraal Beheer won deze award eerder in 2013 en stond vorig jaar op de derde plaats. Namens Centraal Beheer waren manager Digital & Marcom Peggy Spaapen en communitymanager Matthijs Algra bij de uitreiking aanwezig. ‘We staan weer op nummer 1 en dat is een bevestiging van de stappen die we ook afgelopen jaar hebben gezet op de sociale podia. Dat blijft dus niet onopgemerkt’, zegt Matthijs Algra.

De Social Media Insurance Monitor is een initiatief van ITDS Business Consultants. Meer informatie vind je hier.