Apeldoorn,
18
april
2016
|
10:24
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer wint Customer Centric DNA Award voor beste verzekeraar

Centraal Beheer heeft de 1ste prijs gewonnen in de categorie verzekeraars bij de Customer Centric DNA Awards 2016. Niet een vakjury, maar juist consumenten geven in het CCDNA Awards onderzoek aan hoe klantgericht bedrijven zijn.

Echte klantenprijs
Volgens de consumenten zet Centraal Beheer als geen andere verzekeraar de klant centraal. De jury gaf het volgende oordeel:

“Centraal Beheer onderscheidt zich op de ‘employee behavior’ dimensie. De medewerkers van Centraal Beheer worden als zeer behulpzaam ervaren. Deze echte ‘klantenprijs’ is een mooie beloning voor alle klantpassie bij Centraal Beheer.”

Het CCDNA onderzoek gaat verder dan NPS en loyaliteit
De CCDNA Awards is een jaarlijks onderzoek van DVJ Insights en BearingPoint onder ruim 12.000 klanten van 113 bedrijven. Klanten mogen in hun eigen bewoordingen hun meest recente ervaring met het bedrijf omschrijven. De CCDNA Awards biedt een compleet beeld van zowel de prestatie van bedrijven als van de sterkte van het merk. Het onderzoek toont de positie ten opzichte van de concurrentie in de eigen branche en buiten de categorie. Lees ook het persbericht van de CCDNA Awards organisatie en bekijk het overzicht van alle winnaars.