Apeldoorn,
18
oktober
2016
|
10:02
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer verkoopt nu ook de overlijdensrisicoverzekering via het intermediair

Centraal Beheer biedt intermediairs nu ook de mogelijkheid om de Centraal Beheer Overlijdensrisicoverzekering te adviseren aan hun klanten. Na de introductie van de Thuis Hypotheek in april, is dit de volgende stap in de samenwerking met het intermediair. Centraal Beheer start vanaf 18 oktober met de verkoop van het product via de labels van de CMIS Franchise.

“Wij willen onze klanten goed kunnen bedienen en volgen hen in hun behoeften. Dat betekent dat we dat ook graag doen in samenwerking met adviseurs.” zegt Robin Clements, directeur bij Centraal Beheer. “Een adviseur heeft het met zijn klant over meer dan de hypotheek. Als de klant daarvoor een oplossing wenst, willen wij die kunnen bieden.”

Eerlijke premie en razendsnel aanvraagproces
De Centraal Beheer Overlijdensrisicoverzekering onderscheidt zich door de leeftijdsafhankelijke premie. Centraal Beheer bepaalt het risico op maandbasis. De klant betaalt alleen voor het risico dat hij loopt op dat moment. Dus als de klant stopt met de Overlijdensrisicoverzekering of overlijdt, heeft hij alleen betaald voor zijn gelopen risico.

De adviseur kan de Overlijdensrisicoverzekering eenvoudig via HDN aanvragen vanuit zijn adviessoftware. Centraal Beheer houdt de adviseur met statusberichten op de hoogte. Als er geen bijzonderheden zijn, kan de polis dezelfde dag nog verzonden worden aan de klant.

Verkoop en advies via intermediair
Centraal Beheer start op 18 oktober met de verkoop via de labels van de CMIS Franchise: De Hypotheekshop, Huis & Hypotheek en Hypokeur. CMIS Franchise was als eerst klaar voor verkoop. Op termijn zullen meer aanbieders volgen.

Centraal Beheer werkt ook samen met CMIS Franchise voor de Thuis Hypotheek. Lodewijk van der Heijden, directeur CMIS Franchise: ‘Wij zijn er trots op dat we de samenwerking met Centraal Beheer op deze manier kunnen verbreden. Voor ons voelt het als een volkomen logische aanvulling. De adviseurs kunnen de klant nu nog meer keuze in financiële producten bieden en bovendien is het voor consumenten een bekende naam.´