Apeldoorn,
13
maart
2017
|
11:36
Europe/Amsterdam

Centraal Beheer lanceert eerste campagne Thuis Hypotheek

Vandaag start de eerste grote consumentencampagne voor de Thuis Hypotheek van Centraal Beheer. Deze hypotheek werd in 2016 geïntroduceerd. De campagne start met een tv-commercial waarin de hoofdrolspelers uit de 60ste Even Apeldoorn Bellen reclame terugkeren.

Vervolg op Even Apeldoorn bellen commercial
De onlangs verschenen ‘Even Apeldoorn bellen’ commercial ‘Hulk’ is het vertrekpunt voor alle grote productcampagnes van Centraal Beheer dit jaar. De Thuis Hypotheek commercial is de eerste in de reeks. Het gezin van Mark en Margreet is inmiddels terug in Nederland. En net verhuisd. Natuurlijk gebeurt er iets onverwachts en zien we de kenmerkende ‘Even Apeldoorn bellen’ knipoog terug.

Geld overhouden voor leuke dingen
De campagne benadrukt de voordelen van de Thuis Hypotheek. Angela Eijlander, manager Hypotheken: “In de commercial laten we zien dat je met de Thuis Hypotheek de zaken goed voor elkaar hebt en geld over kunt houden voor leuke dingen. Want je krijgt niet alleen bij aanvang een scherpe rente. Maar die rente daalt tussentijds ook nog bij aflossen. Dat gaat stapsgewijs. “

Afsluiten kan met advies of zelf online
Centraal Beheer werkt voor de Thuis Hypotheek samen met onafhankelijke adviseurs. Daarnaast kunnen klanten onder bepaalde voorwaarden de Thuis Hypotheek ook zonder advies online afsluiten. Eijlander: “Bij ons kiest de klant zijn eigen route. Van oriëntatie tot afsluiten: het kan bij ons online, of via een adviseur.”

De commercial van de Thuis Hypotheek is vanaf maandag 13 maart op televisie en ook te zien via YouTube . De campagne wordt ook online en via de radio gevoerd.